چیزهایی که راجع به فرهنگهای هندو و بودیسم آموختم

فرهنگ های هندو و بودیسم بسیار به هم مرتبط هستند این یافته من می باشد

چیزهایی که راجع به فرهنگهای هندو و بودیسم آموختم

فرهنگ های هندو و بودیسم بسیار به هم مرتبط هستند این یافته من می باشد

مشخصات بلاگ

من با بودیسم با مطالعه یی چینگ و با هندوییسم از طریق ورق زدن یک کتاب که استاد کنگ فو به من داده بود آشنا شدم. این کتاب به معرفی چاکراهها پرداخته بود.
همچنین در آشنایی با فرهنگ شرقی یک کتاب قدیمی یوگا را خواندم و قدم به قدم اجرا کردم و تجربه دل انگیزی داشتم؛ هرچند دیگر نمی توانم به علت آسیب زانو که در هنگام رقص پیش آمد و اکنون پیچیده شده است ، یوگا بنشینم.
من برای آوردن صلح به جهان در غیاب چشمها در خانه میرقصم!!!
علوم خفیه...

بایگانی

שיר שלי

شنبه, ۱۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۵ ق.ظ

יש אפשר

לי, לך,לך

מנגינה חדשה

בעברית?

עברית?

ע==א

פיתאום ר

רש

ובערבית!

  • Lili Anvi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی